1.04.2014

Seçimler bitti ama

Ben hala seçim sonuçlarına takığım :p İzmir'e çok üzüldüm, en çok ona.. Çok fazla siyasetle alakalı bir insan olmasam da rahmetli erbakanın bir sözü vardı: "Siyasetle ilgilenmeyen Müslümanı, Müslümanla ilgilenmeyen siyasetçi yönetir!" ben bu lafı duyduğumdan beridir daha bir ciddiye alır oldum davamı.. Davam ne peki, tabiki müslüman gibi yaşamak ve insani özgürlüklerimin kısıtlanmasına müsaade etmemek.. Zaten Allah kullandığımız oyu bile soracak bunun da bilincinde olarak seçiyorum oy atacağım partiyi.. O yüzdendir ki o buz gibi soğuk sabah erkenden kalkıp, güzelce giyinip, eşimi de erkenden uyandırıp km.lerce öteye oy kullanmaya gittim.. Elhamdülillah artık birşeyler değişti, hazmedemeyen çok olsa da, düşmanlar hasetinden daha bir iyice diş bilese de Türkiye çitayı yükseltti ve inşaAllah daha da yükseltiyor/yükseltecek..

Hiç yorum yok:

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım