13.04.2014

military style apoletli kap kombinim

denizci renkleri ile tesettür kombin yapmak yazın vazgeçilmezlerindendir sanırım :) denizci renklerini kullanarak en sevdiğim kapımla kombin yaptım, Bilecik Şeyh Edebali türbesi gezimizde..

bu apoletli lacivert kap benim ilk kapımdır. bu arada KAP adını da kim bulduysa bravo doğrusu çok ilginç :D İngilizceden Türkçeye uyarlandığı aşikar ama neden daha orijinal bir adı olmasın bu ara boy pardösünün sorarım size? her neyse..

bu kapımı yenimoda.com henüz açıkken almıştım ama siz de biliyorsunuz şuan kapalı yenimoda :( yenileniyoruz diyorlar ama hala ses seda yok, temelli mi kapattılar diye düşünmeden edemiyor insan... bana çok hediyeleri oldu Allah razı olsun.

military style apoletli kap'ı yeni moda vivezza giyim kampanyasından hediye çeklerimle çooook beğenerek almıştım BEDAVA :) o zamanlar biriktirdiğim yenimoda.com hediye çekleri aynı gün ve sınırsız şekilde hesabıma yükleniyordu, limit olmaksızın.. ama sonraları bıçak gibi kestiler bu uygulamayı, sadece bir hediye çeki kullanılabilir olmuştu.. hesabımda 80 ya da 90 liralık hediye çekim daha vardı kullanmadığım ama yeni moda bir sabah uyandığımda bir baktım ki kapatmış siteyi :( neyse zaten 10 lira 10 lira kullanılabiliyordu pek bir işime yaramıyor bu şekilde..

ilk aldığım kapım bu kap evet ve askeri tarz kıyafetlere hele de apoletli dış giyim eşyalarına bayılan biri olarak kapım gelir gelmez üzerime giydim ve gerçekten çok beğendim.. o sıralar yeni evlenmiştik eşimle ve hamileydim, doğumdan sonra ancak giyebildim.. tabi doğumdan sonra 2 beden BÜYÜDÜM :D 40-42 gibi bir beden olmuştum o yüzden kap patlayacak gibi oluyordu neredeyse üzerime yapışıyordu darlıktan. çok pot değildi ama fazla dar tesettür kıyafetleri bana uygun değil, hoşlanmıyorum böyle giyinmekten çünkü dışarıda giyilen dış giyim tesettür kıyafetleri (pardösü, kap, trençkot, ferace vs.) bence bol ve dökümlü olmalı ve en azından vücut hatlarını belli etmemeli diye düşünüyorum..

ben aşağıya inip elimi yüzümü yıkamış ve çıkıyordum burda :)
 







şimdilerde 1-1,5 beden KÜÇÜLDÜM :)) neyse ki ve istediğim gibi rahatça giyebiliyorum bu güzel kapımı :) bu arada fotoğraflarda çok küçük çıkmışım farkındayım ama hepsi gizli çekim sadece bu resim uyurgezerlikten uyanıp da eşimin gizli gizli beni çektiğini fark ettiğimde çekildi :) ama tabi o da uzaktan çekildi.

Kombinimin marka detayları:

APOLETLİ LACİVERT KAP: Vivezza
SAKS-KIRMIZI-BEYAZ DENİZCİ DESEN TWİLL İPEK EŞARP: Armine
MARİNE TEMALI EL ÇANTASI: Forever New
DENİZCİ DESENLİ BABET: Marjin
LACİVERT KOT PANTOLON: Levi's (artık kot pantolon giymiyorum bu arada)


Bilecik'te Şeyh Edebali türbesidir burası bu arada, harika güzel bir ortam ve Bilecik Belediyesine bravo türbeye bayıldık. Gerek türbenin temizliği ve dekorasyonu, gerekse çevre düzenlenmesi kesinlikle ON NUMARA idi.. eşim de ben de çok beğendik..

Hiç yorum yok:

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım