22.04.2014

degmesin yağlı boya'ya gecikmiş teşekkür :))

değmesin yağlı boya ablama gecikmiş ama unutulmamış geç olmuş ama güç olmamış yine geç olmuş ama tertemiz :P aaa çok uzattım :D değmesin yağlı boya blog sahibesi ablam, bu bloğu açmama vesile olduğun için sana arap diliyle ŞÜKRAN diyorum :) o güzel temalarından ben de istiyorum bu arada ;) minimali fazla sevmem ben genelde renkli ve biraz da punk tarz seviyorum ama bir yanımda hayrandır minimal tarza. benim stilimi az çok anladın sen anladın ;) bana şöyle çocuklu ev hanımı tarifesinden bi güzellik de yaparaktan şıkır şıkır bir blogger tema yapan mı ablam? eminim ilk kez de böyle bir iş alıyorsundur :)) beni tanımaya yeni başlıyorsun bu ne ki ohooo ooo yani :))

bu arada olay geçmişi: benim birkafadanherses.com blog'um var aslında kişisel bloğum.. ancak değmesin yağlı boya ablam birgün bana bir e-mail atar ve der ki; "seni burdan takip edemiyorum, blogspotta blog aç" :).. halbusem benim sitenin linkini yan menüsüne koysa her gün bakabülüüü :) emmeee gel gelelim ablam sanırım blogger feed üzerinden takip edemiyor beni, yine halbüsem linkimi oraya da ekleyerek takip edebülüü.. ama ben tüm bunları anlatıp yormak istemedim güzel ablamı ve zaten bahane arıyordum kürkçü dükkanıma geri dönmek için, ve döndüm :)

yazının karmaşıklığını takipçilerimin hepsinin zeki olduğunu bildiğimden kafama takmıyor, nasıl olsa havada kapacaklar diye düşünerekten yazıyı burada sonlandırıyorum :)

bu arada minimal ve modern tarzda estetik blogger şablonu yaptırmak isteyenler değmesin yağlı boya blogspot adresinden kendisine ulaşıp şablon siparişi vererek cici templateler yaptırabilir..

Hiç yorum yok:

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım