7.03.2014

işte başlıyorum.. :)

evet hey gidi günler hey çünkü blog yazmaya 2006 yılında bil fiil başladım ancak silindi milindi birşeyler oldu en sonunda buraya geldim yazmaya :) "çilekli süt" ve "çilekli sütün weblogdaşları" bloglarım çokta sevilmişti amaaaaa.... neyseee.... her detayı burda yazamıyorum şuan :)) geçmişe sünger çekip blogspotta kaldığım yerden devam ediyorum :)

şimdi ben aslında bazı bloglarda zaten hali hazırda editörlük ve adminlik yapıyorum ancak bu blogu da özel blogum olarak kullanacağım, takipçilerim için blog'um hakkında ufak bir tüyo olsun ;) tesettür blog tanıtımı ve anne blogu tanıtımı gibi etkinlikler için de kullanmayı planlıyorum.. beni tanıyanlar hatırlayacaktır çok sağlam eleştiri kabiliyetine sahibimdir ve sadece olumlu değil olumsuz yanlarını da yazarak çok sağlam blog tanıtımı yaparım ayıptır söylemesi övünmek gibi olmasın :)) bu arada blogdan para kazanma yöntemleri ve google adsense hakkında da yazılar yazabilirim belki ;) teknik konulara çok girmek istemiyorum bu blogumda ama ilerleyen günler bakalım neleri gösterecek :))

blogspotun en çok neyini seviyorum biliyor musunuz? dostunun bol, sohbetinin tatlı, yazmasının rahat ve keyifli olmasını :)))
kızım ve ben


BEN KİMİM KISACA TANIYIN :))

Haziran 82 doğumluyum İstanbul'da doğup büyüdüm ve şuan İstanbul'da yaşıyorum
evliyim ve 1,5 yaşında bir kızım var, kara sevda evliliği yaptım :))) eşimi ve kızımı çok çok çok seviyorum..
eşim ve kızım
katı prensipleri olan ama gülmeyi ve sevmeyi bilen, çocukça hayalleri çok seven bir anneyim..
2006 yılından beri internette yazıyorum.. 2008 yılından beridir de profesyonel takılmaya başladığım blog'lara sahibim.. çok profösyonel değilim ama öyle yazmaya çalışıyorum işte :))
lise mezunuyum üniversite okuyamadım başörtümü tak çıkar yapmamak için.. şimdi ise vakit bulup da okuyamıyorum :(
dünyadaki bütün bebekleri ve çocukları çok seviyorum!!!

daha fazla uzatmamak için şimdilik bu kadar :)) keyifle kalın!!


7 yorum:

Kiremithanem dedi ki...

Eveeeeeeeet!!!!kocamaaaan bi HOSGELDIN!!!

firdevs dedi ki...

Blogundan haberdar ettigin icin cok tesekkur ederim ;)

Kizin cok tatliymis masallah :))) ilk defa foto paylastin sanirim ? Cilekli sutu takip ediyorum foto paylassan gorurdum :))

Takipteyim :))

Unknown dedi ki...

DYB, hoşbulduk seninle ilgili kocaman bir post hazırlayacağım en kıza zamanda malum sen vesile oldun bu blog'u açmama :))

firdevs, ne demek ne demek :)) blog'da eskiden paylaşırdım ama evlendikten sonra pek paylaşmadım, burası daha özel arkadaşlarım için olacak, bu yüzden biraz daha samimi olsun istiyorum :))

Kiremithanem dedi ki...

Heye-canlandiiiiiiimmmm!! Sabirzilikla bekleyecegim,takipteyim :)

Deniz dedi ki...

Merhaba blogumza yorum yazmışsınız ordan buldım sızı kusura bakmayın tatılde oldugumdna gec cevap yazabıldım.

Hıkayenızden kendımle ortak noktalar ve planladığınız blog ıcerıgınızde de merak ettgıım konular olucak galıba. teknık ıslerı pek anlamam ama dostluk kurabılecegım güzel bloggdaslarımı aracılıgnızla tanıyabilmek ıyı olur ;)

Ben sanırım bıraz sanslıydım ve bıraz da gozu kara o donem dedıgınız mazeretten dolayı attım kendımı yurtdışına hala donemedım de ama ıcımde ukde kaldı Turkıyede olsaydım Unıversıteye gıtmek ısterdım ama dedıgınız gıbı ısın ıcıne çocuk gırdıgı zaman hersey planladığımız gıbı olmuyor...

takıpteyım ıns

Deniz dedi ki...

bu arada bloğunuza uye olmaya calıssam da olamıyorum acaba sorun benden mı, sızden mı yoksa bloggerın yasadıgı genel bır sorun mu?

Unknown dedi ki...

Blogspotla işgili detayları unutalı çok oldu canım sen bi ara yine dene olur belki

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım