27.03.2008

7 yorum:

Smart Learning Hub dedi ki...

merakla bekliyoruz bakalim bizim sitenin tanitimini :)

halimeli dedi ki...

Bizim blogun tanıtımını ne zaman ve nasıl yapacaksın diye ben de compir gibi merak içindeydim.

Çok güzel olmuş, okurken çok güldüm ve eğlendim. Hele gazino işleten gıda mühendisi tanımlamana bittim. (:

Bu arada diğer blogun neden sadece kayıtlı okuyuculara açık?

Unknown dedi ki...

@Halime, tadilat var da şekerim bugün yarın açarım (: Tanıtımı beğenmene sevindim ben de yazarken çok eğlendim doğrusu ((:

@Compir, vakit bulduğum ilk an sıra sende işletmemizde kibarlık esastır ((:

halimeli dedi ki...

Ben de anca bugün blog ziyareti yapma fırsatı buldum. Açınca kapalı gözükünce şaşırdım. (Aslında aklıma türlü paranoyalar geldi de çaktırmayım en iyisi. (: )

Unknown dedi ki...

Paranoya hali nedir benden iyi bilemezsin sanırım Halime'cim :))) Kendini kötü hissetme yani.. Senden vahimleri var.. :))

-Cevap geç oldu ama güç olmadı neyseki :PP

Adsız dedi ki...

Çok merak ettim bu blo tıklıyorum. Önce yorum yapayım istedim :)

Asheke

CELLMANN dedi ki...

Ben tanıtımı beğenmedim. Zaten Halime ile aynı blogu paylaşmaktan dolayı rahatsızım, bir de burda yanyana gelmek beni iyice kötü etti. Neyseki herkes Halime'nin sigara gibi sağlığa zararlarını biliyor. Ama yine sigara gibi onu destekliyorlar. Bu sigara içmek kadar mantıksız :)

Ellerinize sağlık çok memnun olduk. Bilhassa Halime o kadar sevindi ki, sevincinden havalara uçtu, ağaçların tepesine kondu, saatlerce indiremedik. (Yere ne kadar yem attıysam da gelmedi. Of be yorum yazarken bile Halime'yi dövebiliyorum.) Halime bu benzetmeye sinirlenmez. Çünkü onu yavru bir güvercine benzettim. Tekrar teşekkür ederiz.

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım