25.03.2014

hamile kombinlerim

eski fotoğrafları karıştırırken gördüm hamilelik resimlerimi ve hamile kombinlerimi.. gülmekten kendimi alamadım kızım top gibiydi ve hamileliğimde çok güzelleşmiştim.. herkes oğlan olacak görürsün diyordu 3 farklı doktor kız olacak dediği halde :)) onlara anneme de benim için öyle diyorlarmış demem de para etmiyordu ille kendi fikirleri doğru gibi savunuyorlardı :)) demek ki erkek bebek olacağı sadece; anne adayının güzelleşmesinden ve karnın top gibi birde kocaman büyük çıkmasından belli olmuyormuş :)))



hamilelikte neler çektim neler ahh ahh o kokuların, hatta renklerin midemi bulandırmasından tutun, en sevdiğim yemekler olan et ve kızartmalardan nefret etmeme, özellikle son iki ay beni kasıp kavuran mide yanmalarına kadar... neyseki hepsi geçti gitti şimdi mis gibi bebeğimi kokluyorum doya doya öpüyorum yavrumu :)) elhamdülillah sana rabbim, bebek bekleyen tüm annelere bu güzellikleri nasip et..

bu kombinimdeki elbiseyi her gören çok beğeniyordu ben bir sene kadar giydim sıkılınca sattım gittigidiyor'da öyle ki artık forma gibi olmuştu :)) ama hay bin kunduz o kaaa pişmanım ki sattığıma yeniden bulsam hemen alacağım ama nerdeeee ahh ahh! eşim de çok kızmıştı o elbise sana çok yakışıyordu niye sattın diye ama iş işten geçti işte avanak bi ruh halime denk gelmişti :(((

ELBİSE: Missist by Herry
ŞAL: Forever New
HIRKA: Only
ÇANTA: Forever New

hamile kombinlerimi yayınlamaya devam edeceğim :))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

elbisene bayıldım tesettüriçe :) ama keşke satmasaymışsın çok yakışıyormuş sana :((( sevgi

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım