26.04.2014

pınar sems verev etek ferace kombinim

bir önceki yazımda feracemi bol ve dökümlü Berr-İn marka bordo pantolon ile kombinlemiştim. ferace neyle kombin yapılır, feraceler nasıl giyilir diyenlere bir alternatif de tabii ki uzun etek ile giymek, kombinlemektir.

ben uzun etek giyince en uzununu giymeyi seven biriyim yani öyle orta boy, ara boy filan bana ters :) zaten diz altı veya ayak bileğinden 3-4 parmak bile olsa yukarıda olan etek bana göre uzun da değildir, uzun etek kategorisine de giremez.. pınar şems verev etek modellerine bayılan biri olarak bu uzun eteğimi çok severek sık sık giyerim. birçok tesettür kombinimde de kullanmışımdır ve hemen hemen çoğu tesettür giyim kombinlerime de uyar..

bu verev eteğin değişik renk ve desenlerini de almayı düşünüyorum, çünkü; gerek uzunluğu, gerek kumaşı ve gerek modeli beni mest ediyor.. etek kombinimde görünmüyor fazla tabii :)) işte giydiğim eteğin orjinal hali :) benimki siyah olanı..


bu da pınar şems verev etekli ferace kombinim.. kız bebek kıyafet kombinleri arayanlar için de kızımdan siyah-beyaz ve fuşya pembeli cicili bicili kokoş bir kız çocuk kıyafetleri kombini :))

not: kızım o gün koşmaya o kadar istekliydi ki; yokuş aşağı hatta bıraksam korkuluklardan aşağı vs. hiçbir yerin aşağısı onu durduramadı :(( sayesinde baya kalori yakmışımdır :)) bu arada yer sporcular parkı...


pınar şems verev etekli ferace kombinim

etekli ferace kombinim



ferace kombini


Hiç yorum yok:

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım