18.03.2014

tesettür modası İLLET mi NİMET mi ?

 tesettür modası İLLET mi NİMET mi ?

2014 ilkbahar yaz tesettür giyim modası koleksiyonları yeni sezon
bir iki haftadır harıl harıl yeni sezon 2014 ilkbahar yaz tesettür giyim koleksiyonlarını yazıyorum tesettür blog'umda.. aslında burada da paylaşmak isteim ama bu blog'umun sadece giyim kıyafet modelleri filan üzerine olmasını istemiyorum, daha kişisel bir blog olsun istiyorum burası..

tesettür modası denen bi olgu var ya hani kimi çok sert eleştiriyor kimi ise halinden çok memnun.. ben bu iki kesimin arasında kalan bölümdeyim sanırım çünkü yeni çıkan tesettür giyim koleksiyonlarından çok beğendiğim parçalar oluyor ve çoğu kez de alıyorum..

ama bir noktaya kadar moda diyorum mesela çok ama çok dar pardesüler, elbiseler, etekler, takımlar vs. var ve bunları giyen "başı kapalı" hanımları görünce inanın ben utanıyorum.. göğüsler fırtlayacak gibi duruyor ya da kalçalar, basenler.. kapalı olmuyor haliyle böyle giyinen kadın sadece başını kapatmış kendini tesettürlü sanan "muhafakazar" bir kadın oluyor...

mümin olan kadın vücut hatlarını belli etmeden, deve hörgücü gibi topuzlu başörtüsü yapmadan ve dapdaracık pantolon -özellikle tayt ve skinny jean gibi!- giymeden tesettürlü olmaya çalışan kadındır BENCE.. 

sizce nedir bilmem ama ben böyle düşünüyorum.. kadınlarımız tesettür modası denen "İLLET" mi desem "NİMET" mi desem bilemediğim furya çıkalı tesettürün anlamını unuttu ve kendini de unuttu ne yazık ki.. KISACASI SON YILLARDA TESETTÜR NEFSİN OYUNCAĞI HALİNE GELDİ...

bu arada 2014 ilkbahar yaz tesettür giyim koleksiyonlarını incelemek isterseniz aşağıdan tıktıklayabilirsiniz..

kayra 2014 yaz koleksiyonu

armine 2014 yaz koleksiyonu

zühre 2014 yaz koleksiyonu

setrms 2014 yaz koleksiyonu

aker 2014 yaz koleksiyonu


2 yorum:

Adsız dedi ki...

tatlım öyle haklısın ki ben de çok utanıyorum öyle bayanları gördüğümde ki ben başı açık biri olmama rağmen kapalı giyinsem eminim onlardan iyi kapanırım... inşallah kapanmak istiyorum Allah bana da nasip eder umarım... Serap E.

Adsız dedi ki...

bence günümüzde gerçek tesettürlü sayısı çok az.. sevgi

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım