20.10.2014

Yeni Koleksiyonlar

Birçoğunun tesettür giyim anlayışını beğenmesem de tesettür markalarının en yeni koleksiyonlarını takip etmeyi seviyorum. Hatta abartıp bir youtube kanalı bile açtım yeni çıkan tesettür giyim koleksiyonlarını tüm dünyayla paylaşmak için :)

bu arada uzun zamandır bu blog'um ile ilgilenemedim malum çok bloglu bir blogger'ım ben :)) küçük prensesim, kocam ve ailemden ibaret küçük dünyamda, evime kapandımblog güncelliyorum şu sıralar :)) minik prensesimle mandalina yiyoruz misal ben notebook'umda o tabletinde karşılıklı oturuyoruz mutfak masasında.. :)

aslında birkaç derdim de var, dertsiz insan olur mu değil mi? onları da paylaşacağım ama bu yazıda değil..

siz de tesettür giyim ya da şöyle söyleyeyim kapalı giyim modellerinin yeni koleksiyonları ile ilgileniyor iseniz şu siteye ve bu siteye bakabilirsiniz. emeğe saygı :)) yorumlarınız benim için değerlidir ;)

10.08.2014

Cumhurbaşkanımı Seçtim Geldim :)

Oy kullanma yaşımı doldurduğumdan beri sanırım bütün seçimlere katıldım. Bu tür konulara önem veren biriyim, Allah her şeyin hesabını soracağı gibi, bunun bile hesabını soracak çünkü. Nitekim oyumu kullandım, cumhur başkanımı seçtim geldim çok şükür :) Aile eşrafı eksiksiz kullandık oylarımızı.


Allah yüzümüzü ve başkanımızın yüzünü kara çıkarmasın inşaAllah (amin) Yeni Türkiye hepimize hayırlı olsun (amin)

3.08.2014

Bayram indiriminde coşan tesettür giyim alışverişlerim

Bayram öncesi başlayan indirimlere birde bayram için yapılan sürpriz indirimler eklenince birçok tesettür giyim markasından alışveriş yaptım son bir aydır. Aslında ilk bakışta çılgınca gelebilir bu kadar fazla eşya almak, zaten annem, ablam, eşim ve hatta erkek kardeşim bile tepkili bana bu konuda :/ ancak ben güzel ve şık giyinmeyi seven biriyim, harcadığım para da bana ait olunca ve paramın sadece bir bölümünü giyim alışverişine ayırdığım için benim içim rahat. Çok şükür sadakasını, zekatını, fitresini vs. yardımlarını yapan biriyim elhamdülillah, bu yüzden bana batmıyor aldığım bu eşyalar. Birde ben sezonda almıyorum bu aldığım kıyafetleri indirime ve kampanyaya girince fırsat oluşunca alıyorum sadece. Bu nedenle her hafta ya da her ay değil sadece indirim ve kampanya zamanları alıp gardrobuma koyuyorum. Gardrobum artık eşya kaldırmadığında da, bana küçük ya da dar gelmeye başlayan bazen de giymekten sıkıldığım kıyafetlerimi ihtiyaç sahiplerine dağıtarak dolabımı makul ölçüde seyreltiyorum tabii :)) yoksa İkea'dan bir oda dolusu dolap sistemi kursam yetmez bana :)))

Aldıklarıma gelince.. 



Modanisa'dan Pınar Şems kırmızı ve lacivert verev etek aldım. Siyahını çok sevmiştim bu yüzden diğer iki rengini de satın aldım. Bu arada yine Pınar Şems'in ne zamandır gözüm olan pudra pembesi krep kumaştan belden büzgülü elbisesini de aldım. Yukarıdaki fotoğraf.. 300 liralık alışverişe 75 lira promosyon indirimi uyguladı bayramda modanisa. Pınar Şems neredeyse hiç indirime girmeyen bir tesettür butik olduğundan bu alışverişim bence oldukça karlı bir alışverişti...

E-tesettür'den Kayra giyimin yeni sezonundan beyaz ve pudra yeleklerini ve geçen sezonundan siyah kapşonlu şifon tunik hırkasını aldım. E-tesettür'de de 300 liralık alışverişe 60 lira promosyon indirimi yapıldı bayram zamanı..

Armine'den kapşonlu keten bir kap aldım, daha çok kapşonlu tunik gibi görünüyor. İstediğinizi söylersiniz :) çok rahat ve püfür püfür bir kap olduğu kesin. Polyester kumaş kullanıyor birçok tesettür giyim markası, yazlık kap ve pardesülerde bile hemde! Polyester kumaş yakıp, buhar ediyor adamı yazın :/ ama keten, ipek ya da bu tür püfür püfür kumaşlar ile yapılan cilbab modelleri (yani dış tesettür giyim kıyafeti) satan markalar çok az. Armine yeni sezon birkaç modelinde keteni kullanmış çok şükür.. Ayrıca bu sezon astarsız kaplar, trençkotlar ve pardesülerdeki artış gözümden kaçmadı. "Hiç olmazsa.." dedirtiyor bana bu gelişme..

Tuğba Venn markasının kapşonlu astarsız kapından aldım mağazasından. Genellikle online alışveriş yaparım ama mağazasında daha fazla indirim yaptılar :)) online'da %30 idi indirim, ben %40 indirimli satın aldım.. pudra pembesi ve içi dolu yıldız desenli (imiş) ben puantiyeli sanarak aldım ama çarşıda aldım puantiyeli, eve geldim yıldız oldu:))) tabiki değişmedi desen ama algım değişti sitesinde yıldız desen yazdığını gördükten sonra o da:))) 

Mango ve Forever New sitesinden de alışverişim oldu ama onlar aksesuar ağırlıklı alışverişler. Mango'dan tesettürlü kapalı giyimi denebilecek bi şu şeftali turuncu renkteki uzun pilili etek oldu aldığım. 

Trendyol artık tesettür giyim butikleri de açıyor :)) öneri sunmuştum acaba ondan olabilir mi ki? ;) Kayra butiğinden dantel astarlı kapşonlu ekru bej rengi bir trench kap aldım, spor trençkot da denebilir.. ancak; sıcakta çok terletiyor bu kap haberiniz ola :/ baharda mevsimlik giymeye iyi, yani şöyle Ekim, Kasım gibi ya da Nisan, Mayıs gibi.. 

Trendyol'dan Kayra kap harici Olgun Orkun butiğinden de kapşonlu tiril tiril uzun yelekler aldım mercan kırmızısı, bej ve ekru renklerinde.. kalça ve basen çok çıkıyor da bende bol etek giyince bile :((( bu yelekler ile kalça ve basenleri iyice bir örtelim dedim. Eve misafir gelince ya da bir misafirliğe gidince iyi olur bu yelekler. Malum evde pardesü, ferace ya da kap giyemeyiz:)))

21.05.2014

"neden ben?" demeyeceğim..

"neden ben?" demeyeceğim.. adi bir haksızlığa uğrayan eşim, kanser olup yarın ameliyata girecek olan eniştem, ölen muhabbet kuşum, maden faciasında ölen kardeşlerim.. dünyadaki bu acı, zulüm, keder.. isyan edilecek şeyler fazla olabilir evet ama şükretmem gereken daha fazla şey var galiba. "Allah daha da beterinden korusun" ki aklıma bile getirmek istemiyorum daha fazlasını.. Allah'ım sen bize acı ne olur..Allah bize ve Müslümanlara bu acıları yaşatanların, beni ve kardeşlerimi sevdiklerimden ayıranların aynısını onlara da yaşatsın.. tez vakitte.. (amin)

14.05.2014

üst üste kötü haber almak ne zor..

soma madenleri
bu hafta üst üste kötü haber alıp duruyorum en kötüsü diyemiyorum çünkü cidden kötü hepsi de. aslında en kötüsü dün öğrendiğim haber elbette. sanki ailemden birkaç kişi kaybetmişim gibi üzgünüm maden ocağında ölen insanlarımız için. somadaki ölüm sayısı 232 olmuş aman Allah'ım insana değer vermez, işçiyi önemsemez bu düzen artık işin içinde olmasam da beni yoruyor. Allah'ım ne zaman Türkiye'de de insan hayatı Avrupa'daki insanların hayatı kadar değerli olacak acaba? merak ediyorum bunu gerçekten, ne zaman? ama daha çok merak ettiğim birşey var o da şu, acaba böyle bir şey olacak mı hiç?

12.05.2014

Mint yeşili rengini sevenler çekilişime buyurunuz:)

Share Button

facebook sayfamda mint yeşili rengindeki etek-bluz kombinini hediye ediyorum. ürünler 38/M bedendir. Ancak her ikisi de müsait olduğundan S ve L bedenle de uyumlu giyilebilir. S/36 bedenli biri bu bluzu kemer takarak daraltabilir görünümü bol durmaz ve aksine çokta şık durur. uzun şifon etek de beli lastikli olduğundan, kalın bele de ince bele de oturur.

çekilişe katılmak için sadece facebook hesabınızdan http://www.facebook.com/birkafadanherses bu sayfadaki fotoğrafı beğenmek ve herkese açık profilinizde paylaşmak. (profilinizin ille de herkese açık olması gerekmiyor, sadece bu fotoğrafı herkese açık yapmanız yeterli)

mint yeşili etek&bluz kombini hediye ediyorum

BLOG ÇEKİLİŞİ DETAYLARI çekiliş sonuçları yine aynı yerden duyrulacaktır. astarlı uzun şifon mint etek miss poem, astarsız şifon mint yeşili püsküllü beyaz bluz ajda pekkan by daybuyday markadır. ürünler Türkiye içi kazanan talihli arkadaşımıza ücretsiz kargolanacaktır. ancak; tüm dünya ülkelerinden katılım kabul edilmektedir.


8.05.2014

Anneler günü hediyesi :)


Erken gelen bir anneler günü hediyesi benimkisi :) eee ne de olsa ben de bir anneyim artık ve arada böyle hediyeler almayı ben de hak ediyorum :)) 


Anneler günü hediyem pierre cardin altın portföy/cüzdan. Hediye için gerçekten çok teşekkürler canım, iyi ki varsın..

26.04.2014

pınar sems verev etek ferace kombinim

bir önceki yazımda feracemi bol ve dökümlü Berr-İn marka bordo pantolon ile kombinlemiştim. ferace neyle kombin yapılır, feraceler nasıl giyilir diyenlere bir alternatif de tabii ki uzun etek ile giymek, kombinlemektir.

ben uzun etek giyince en uzununu giymeyi seven biriyim yani öyle orta boy, ara boy filan bana ters :) zaten diz altı veya ayak bileğinden 3-4 parmak bile olsa yukarıda olan etek bana göre uzun da değildir, uzun etek kategorisine de giremez.. pınar şems verev etek modellerine bayılan biri olarak bu uzun eteğimi çok severek sık sık giyerim. birçok tesettür kombinimde de kullanmışımdır ve hemen hemen çoğu tesettür giyim kombinlerime de uyar..

bu verev eteğin değişik renk ve desenlerini de almayı düşünüyorum, çünkü; gerek uzunluğu, gerek kumaşı ve gerek modeli beni mest ediyor.. etek kombinimde görünmüyor fazla tabii :)) işte giydiğim eteğin orjinal hali :) benimki siyah olanı..


bu da pınar şems verev etekli ferace kombinim.. kız bebek kıyafet kombinleri arayanlar için de kızımdan siyah-beyaz ve fuşya pembeli cicili bicili kokoş bir kız çocuk kıyafetleri kombini :))

not: kızım o gün koşmaya o kadar istekliydi ki; yokuş aşağı hatta bıraksam korkuluklardan aşağı vs. hiçbir yerin aşağısı onu durduramadı :(( sayesinde baya kalori yakmışımdır :)) bu arada yer sporcular parkı...


pınar şems verev etekli ferace kombinim

etekli ferace kombinim



ferace kombini


25.04.2014

ferace nasil giyilir neyle kombinlenir

ferace kombini

ferace nasıl giyilir neyle kombinlenir

ferace neyle güzel kombinlenir


suhneva'dan aldığım bu kapşonlu kalın krep kumaştan feracem çevreden söylenenlere göre bana çok yakıştı. açıkçası tak çık, kullanımı çok pratik. ayrıca şık da duruyor.. yani pantolonlu abidik gubidik ve komik, sözüm ona tesettür (!) kombinlerden daha asil ve düzgün gösteriyor giyeni. eskiden yani evlenmeden önce ben de jean pantolonlu sözde tesettür kombinler yapıyordum kısa tunikle ya da trençkotla vs. ama inanın şuanki huzurum o zaman yoktu.

Allah'tan gerçekten korkan ve gerçekten imanlı müslüman bir kadın, tesettüre ne kadar uygun giyinirse bence sokakta o kadar rahat ve huzurlu oluyor.. 

siyah renk, desensiz, bol ve dökümlü olduğundan tesettür giyime uygun bir kıyafet bence feraceler.. bu yaz kapşonlu spor feracelerden bol bol edinip giyinmeyi düşünüyorum. yeni kapanan genç kızlar için de bu spor feracelerden giyinmelerini öneririm, çünkü kapalı genç kızlara kapşonlu spor ferace modelleri daha çok yakışıyor.

KAPŞONLU KALIN KREP FERACE: Suhneva.Com - Kasırga Ferace
BORDO DÖKÜMLÜ BOL PANTOLON: Trendyol.Com - Berr-İn
GOLD LOAFER BABET: Steve Madden
GOLD ÇAPRAZ ÇANTA: David Jones
GOLD İPEK EŞARP: Silk & Cashmere

Bu ara bir gold-dore renk aşkım var ki sormayın gitsin :) aksesuar, eşarp hatta bonelerimde bile gold rengini kullanmayı çok seviyorummmmmm....

24.04.2014

pierre cardin gold babetim


Sevdim seni bir kere ♥ 

balkon pencere önü çiçeklerim :)

pencere önü çiçeklerim
balkon çiçekleri

balkon pencere önü çiçeklerim
pencere önü çiçekleri

kırmızı laleler
kırmızı laleler


pencere önü sümbüllerim
pembe ve mor sümbüllerim


pencere önü pembe sümbüllerim
pencere önü güzelliklerim

kabul, balkonumdaki pencere önü çiçeklerim biraz bakımsız görünüyor ama tamamen vakit kısıtlılığı :) zaten ilkbaharda açan birkaç gün sonra solup giden çiçekler :( laleler ve sümbüller..
diğerleri gerçek gül ve menekşe gibi görünüyor di mi? :)) evet değil maalesef ama balkonumda çiçek yaşamıyor maalesef, ben de yapay çiçeklerle yetiniyorum :(

balkon çiçekleri değil biliyorum ama metro city migros'ta görünce dayanamayıp almıştım bu güzellikleri.. kırmızı lalelerim ve pembeli morlu sümbüllerim çoktan soldu gitti :( geçen haftaların fotoğrafları bunlar.. malum laleler ve sümbüller mart ayında açar nisan sonu solar.. :(((

kocaman bir balkonum olsaydı ve evim bol güneş alsaydı kesinlikle daha bakımlı ve güzel çiçekler yetiştirirdim.. çiçekleri çok seviyorum, onlara baktıkça insanın içi açılıyor hele de mis kokulu çiçeklerdense ooo değmeyin keyfime :) evin neşesi öncelikle bir bebek ve yanında böyle güzel, hoş detaylarla artar..

23.04.2014

sporcular parkı gezimizde yavru pitbull neşemiz

yavru pitbull kızım ve eşim
babacık ve minik aşkım

yavru pitbull kızım ben ve eşim
levent sporcular parkında neşeli bir gün

levent sporcular parkında neşeli bir gün
2 haftalık yavru pitbull çok sevimliydi


geçenlerde sporcular parkındaki maceralarımızı yazmıştım.. kızımın karşısına çıkan kedilere nasıl yapıştığını biliyordum ama köpeklere de bu denli düşkün olabileceğini hiç hayal edememiştim, zira ben küçük de olsa köpeklerden korkarım :( aman neyse kızım bana benzemeyecek :p aslında severim köpekleri ama nedense korkuyorum işte. neyse bu köpek küçük korkulacak bi tipi de yoktu ben de çok sevdim :)) belki de hayatımda ilk kez bir köpeğe bu kadar yaklaştım ve sevebildim.. pitbula benzetemedim defalarca sordum gerçekten pitbull mu diye sahibi olan çocuk her seferinde evet abla dedi :)) allasen neresi pitbull bunun yawfs :S ne şeker baksanıza sadece 2 haftalık pitbull yavrusu oy oy oy yerimmm..

22.04.2014

degmesin yağlı boya'ya gecikmiş teşekkür :))

değmesin yağlı boya ablama gecikmiş ama unutulmamış geç olmuş ama güç olmamış yine geç olmuş ama tertemiz :P aaa çok uzattım :D değmesin yağlı boya blog sahibesi ablam, bu bloğu açmama vesile olduğun için sana arap diliyle ŞÜKRAN diyorum :) o güzel temalarından ben de istiyorum bu arada ;) minimali fazla sevmem ben genelde renkli ve biraz da punk tarz seviyorum ama bir yanımda hayrandır minimal tarza. benim stilimi az çok anladın sen anladın ;) bana şöyle çocuklu ev hanımı tarifesinden bi güzellik de yaparaktan şıkır şıkır bir blogger tema yapan mı ablam? eminim ilk kez de böyle bir iş alıyorsundur :)) beni tanımaya yeni başlıyorsun bu ne ki ohooo ooo yani :))

bu arada olay geçmişi: benim birkafadanherses.com blog'um var aslında kişisel bloğum.. ancak değmesin yağlı boya ablam birgün bana bir e-mail atar ve der ki; "seni burdan takip edemiyorum, blogspotta blog aç" :).. halbusem benim sitenin linkini yan menüsüne koysa her gün bakabülüüü :) emmeee gel gelelim ablam sanırım blogger feed üzerinden takip edemiyor beni, yine halbüsem linkimi oraya da ekleyerek takip edebülüü.. ama ben tüm bunları anlatıp yormak istemedim güzel ablamı ve zaten bahane arıyordum kürkçü dükkanıma geri dönmek için, ve döndüm :)

yazının karmaşıklığını takipçilerimin hepsinin zeki olduğunu bildiğimden kafama takmıyor, nasıl olsa havada kapacaklar diye düşünerekten yazıyı burada sonlandırıyorum :)

bu arada minimal ve modern tarzda estetik blogger şablonu yaptırmak isteyenler değmesin yağlı boya blogspot adresinden kendisine ulaşıp şablon siparişi vererek cici templateler yaptırabilir..

19.04.2014

eski banka hesabı olanlar dikkat!

bankada hesabı olanlar dikkat!! eski ve kullanılmayan banka hesabı olanlar bu haberi mutlaka  okusun!!

Bankalar, kullanılmayan mevduat hesaplarını kapatmayan müşterilerinden hesap işletim ücreti alacak. Kullanılmayan hesapları kapatmak için son tarih ise 28 Nisan.
 Tüketiciler Derneği (TÜDER) Genel Başkanı Aydın Ağaoğlu, 28 Mayıs'ta yürürlüğe girecek olan yeni Tüketici Kanununa dikkat çekerek, "6502 sayılı kanun yürürlüğe girecek. Burada bankalarla ilgili bazı önemli hususlar var" dedi ve şöyle açıkladı: "Artık bankalar tüketicilere aidatsız kredi kartı çıkartmak zorunda oldukları gibi, haber vermeden, onay vermeden tüketicilere bir takım ücretler tahakkuk ettiremeyecekler. Örneğin; kredi kartını kapatmak isteyen bir tüketici kapatma ücreti ile karşı karşıya kalmayacak. Ancak tüketiciler mutlaka kendilerine gönderilen, bankalardan gelen mesajları dikkate alsınlar. Son zamanlarda bankalardan gönderilen mesajlarda tüketicilerin vaktiyle açmış oldukları, belki de unuttukları hesaplarla ilgili hesap işletim ücreti tahakkuk ettirileceğinden ve belli bir süreye kadar bunu iptal etmedikleri takdirde, hesabı kapatmadıkları durumda bu ücreti yansıtacaklarından bahsediliyor. Haberiniz olmadan borçlanmak istemiyorsanız, mutlaka duran hesaplarınızdan olsa, çalışmayan banka hesaplarınızı kapatın. Aksi halde size bir ücret yansıtılır, haberiniz olmadığı ve hesapta da para olmadığı için kara listeye bile girebilirsiniz."

14.04.2014

evden para kazanmanın yolları :)

öncelikle yazımın ana amacını tek bir cümle ile burda yazayım sonra kendi hayatım hakkında anlatmak istediklerime geçeyim :) evden blog yazarak ve reklam yayınlayarak para kazanabilirsiniz.. detaylar son iki paragrafta..

kendimi bildim bileli iş hayatındayım, kah 2 sene, kah 9 ay, kimi yerde de sadece 5-6 ay.. Lise mezunu olduğum ve kendime ait bir mesleğim olmadığı için sekreterlik, ön muhasebe, satış danışmanı, call center agent görevleri derken şimdilerde evimde hem her istediğimde bebeğimi doyasıya içime çeke çeke kokluyor onu kendim büyütüyorum, hem de evden para kazanıyorum.. keşke bütün anneler benim imkanıma sahip olsa ama görüyorum ne yazık ki insanlar asgari ücretin bile altında haftada 6 gün yavrucaklarından uzakta çalışıyor, yorgun argın eve gelip bir ton ev işi yapıp bir de çocuk yetiştirmeye çalışıyor :(( pardon iki çocuk demeliydim galiba :)) bu durumu bildiğim için hamd ve sena yüce yaradana olsun, rabbime hep şükrediyorum bana bu meziyeti ve şansı sunduğu için. çünkü ben fıtrat olarak evde bebeğim varken dışarıda çalışabilecek birisi değilim, kesinlikle yapamam, yapsam verimli olamam. Allah bu duruma getirmesin beni, çünkü her gün her gün yavrumdan ayrı kalamam.

Blog Yazarak Para Kazanmanın Yolları

evden para kazanmanın yollarından bence en güzeli blog yazarak para kazanmak.. blogspotta yazıp para kazanılmıyor öncelikle onu söyleyeyim, wordpress bloglarından daha fazla para kazanılır blogspot bloglarına göre.. neden bilmiyorum ama öyle.. sanırım wordpress blogları etiket, kategori ve resim sayfaları bakımından google arama motoruna daha fazla içerik sağladığından.. ilk aklıma bu geliyor, çünkü blogspotta blog yazarak para kazanan bir kişi bile duymadım, belki vardır bilemem ama ben duymadım.. 

herneyse nerede kalmıştık evet evden blog yazarak para kazanmanın yolları :) öncelikle bu yazıyı tamamen amme hizmeti olsun diye yazıyorum hiçbir çıkar amaçlı değil zaten bana bir faydası da olmayacak, tamamen bebecikler ve çocuklar annesiz büyümesin temennisiyle kaleme alıyorum, çünkü; çalışan annelerin çocuklarını görünce içim acıyor :( kaliteli vakit geçirip çocuğunun psikolojik ihtiyaçlarını da karşılayarak onu sevgisiz, oyunsuz ve aktivitesiz bırakmayan, çocuğunun anlattıklarını, hayallerini dinleyip onu birey gören ve ciddiye alan annelere değil lafım tabi..

arkadaşlar daha önce yazmıştım bloglayarak nasıl para kazanılır diye şimdi evden para kazanmak isteyen ev hanımları ve hatta beyler için ek iş olabilecek güzel bir kapı olduğundan buraya da yazıyorum..

13.04.2014

military style apoletli kap kombinim

denizci renkleri ile tesettür kombin yapmak yazın vazgeçilmezlerindendir sanırım :) denizci renklerini kullanarak en sevdiğim kapımla kombin yaptım, Bilecik Şeyh Edebali türbesi gezimizde..

bu apoletli lacivert kap benim ilk kapımdır. bu arada KAP adını da kim bulduysa bravo doğrusu çok ilginç :D İngilizceden Türkçeye uyarlandığı aşikar ama neden daha orijinal bir adı olmasın bu ara boy pardösünün sorarım size? her neyse..

bu kapımı yenimoda.com henüz açıkken almıştım ama siz de biliyorsunuz şuan kapalı yenimoda :( yenileniyoruz diyorlar ama hala ses seda yok, temelli mi kapattılar diye düşünmeden edemiyor insan... bana çok hediyeleri oldu Allah razı olsun.

military style apoletli kap'ı yeni moda vivezza giyim kampanyasından hediye çeklerimle çooook beğenerek almıştım BEDAVA :) o zamanlar biriktirdiğim yenimoda.com hediye çekleri aynı gün ve sınırsız şekilde hesabıma yükleniyordu, limit olmaksızın.. ama sonraları bıçak gibi kestiler bu uygulamayı, sadece bir hediye çeki kullanılabilir olmuştu.. hesabımda 80 ya da 90 liralık hediye çekim daha vardı kullanmadığım ama yeni moda bir sabah uyandığımda bir baktım ki kapatmış siteyi :( neyse zaten 10 lira 10 lira kullanılabiliyordu pek bir işime yaramıyor bu şekilde..

ilk aldığım kapım bu kap evet ve askeri tarz kıyafetlere hele de apoletli dış giyim eşyalarına bayılan biri olarak kapım gelir gelmez üzerime giydim ve gerçekten çok beğendim.. o sıralar yeni evlenmiştik eşimle ve hamileydim, doğumdan sonra ancak giyebildim.. tabi doğumdan sonra 2 beden BÜYÜDÜM :D 40-42 gibi bir beden olmuştum o yüzden kap patlayacak gibi oluyordu neredeyse üzerime yapışıyordu darlıktan. çok pot değildi ama fazla dar tesettür kıyafetleri bana uygun değil, hoşlanmıyorum böyle giyinmekten çünkü dışarıda giyilen dış giyim tesettür kıyafetleri (pardösü, kap, trençkot, ferace vs.) bence bol ve dökümlü olmalı ve en azından vücut hatlarını belli etmemeli diye düşünüyorum..

ben aşağıya inip elimi yüzümü yıkamış ve çıkıyordum burda :)
 







şimdilerde 1-1,5 beden KÜÇÜLDÜM :)) neyse ki ve istediğim gibi rahatça giyebiliyorum bu güzel kapımı :) bu arada fotoğraflarda çok küçük çıkmışım farkındayım ama hepsi gizli çekim sadece bu resim uyurgezerlikten uyanıp da eşimin gizli gizli beni çektiğini fark ettiğimde çekildi :) ama tabi o da uzaktan çekildi.

Kombinimin marka detayları:

APOLETLİ LACİVERT KAP: Vivezza
SAKS-KIRMIZI-BEYAZ DENİZCİ DESEN TWİLL İPEK EŞARP: Armine
MARİNE TEMALI EL ÇANTASI: Forever New
DENİZCİ DESENLİ BABET: Marjin
LACİVERT KOT PANTOLON: Levi's (artık kot pantolon giymiyorum bu arada)


Bilecik'te Şeyh Edebali türbesidir burası bu arada, harika güzel bir ortam ve Bilecik Belediyesine bravo türbeye bayıldık. Gerek türbenin temizliği ve dekorasyonu, gerekse çevre düzenlenmesi kesinlikle ON NUMARA idi.. eşim de ben de çok beğendik..

12.04.2014

Mint Yeşili & Mercan Rengi Tesettur Kombin

Yaz aylarında upuzuuuuuun tiril tiril püfür püfür ipek elbiselere bayılıyorum kombin yapmak için. Üzerine bir hırka ya da mini kot ceket tamam işte sana kombin :) Yalnız üzerine giyilen hırkalar bazen omuz ve kolları hatta hatta dekolte kısmını apaçık edebiliyor en ufak bir rüzgarda ya da harekette.. bu nedenle yazlık elbiseniz "özellikle ince askılı bir elbiseyse" içine kısa kollu da olsa bir body ya da dar t-shirt giymekte fayda var.

ben bu kombinimi şah inn paradise tatil köyünde konakladığımız ikinci günün sabahında giymiştim ve çok rahat ettim. ama bu elbiseyle denizin kenarında oturmaya kalkıca iş değişti çünkü zaten uzun olan maksi elbisem bir de dalgaların azizliğine uğrayınca ayağıma takılacak kadar uzadı ve netekim takıldı da :pPp ipek kumaşın inceliği de eklenince iyice uyuz gibi bir şey oldu elbisem dizlerime kadar yapıştı gıcık :D amaaan neler çektim odamıza gidene kadar bir ben bir Allah bilir :D mayıs ayında bile aşırı sıcaktı Antalya, neyseki hemen kurudu.

yazlık maksi uzun elbiseli tesettür kombinimin detaylarına gelince :))

MAKSİ UZUN ASKILI İPEK ELBİSE: Miss Sixty
MERCAN RENGİ İPEK ŞAL: Armanda
MİNT YEŞİLİ HIRKA: Only
ZİNCİR ASKILI DORE ÇANTA: David Jones
ALTIN RENGİ BABET: Steven Madden
LOVE YAZILI YÜZÜK: Lidyana
İSİM BİLEKLİK: Lidyana


meleğim o zaman daha 9 aylıktı...


mint yeşili mercan rengi tesettür kombin

tesettür kombin blog

tesettür kombin blogları

yazlık maksi uzun ipek elbiseli tesettür kombin blog


kahvaltı yapmaya çıktığımız için aceleyle çıkmıştık zavallı kızım uyku kıyafetleriyle sosyeteye rezil oldu :D ne yapalım ama zaten geç kalkmışız kahvaltı zamanını mı kaçırsaydık? annesi giyindi ya yeter :D zavallı meleğim babayla anne fotoğraf çekme aşkından az kalsın uyku saatini geçirecekti, zaten uykusu geldiğinden acayip huysuzlanmasına rağmen çekildik bu fotoları.. çimler o kadar güzeldi ki, bikaç foto çekmeden dayanamadık babayla :D