3.08.2014

Bayram indiriminde coşan tesettür giyim alışverişlerim

Bayram öncesi başlayan indirimlere birde bayram için yapılan sürpriz indirimler eklenince birçok tesettür giyim markasından alışveriş yaptım son bir aydır. Aslında ilk bakışta çılgınca gelebilir bu kadar fazla eşya almak, zaten annem, ablam, eşim ve hatta erkek kardeşim bile tepkili bana bu konuda :/ ancak ben güzel ve şık giyinmeyi seven biriyim, harcadığım para da bana ait olunca ve paramın sadece bir bölümünü giyim alışverişine ayırdığım için benim içim rahat. Çok şükür sadakasını, zekatını, fitresini vs. yardımlarını yapan biriyim elhamdülillah, bu yüzden bana batmıyor aldığım bu eşyalar. Birde ben sezonda almıyorum bu aldığım kıyafetleri indirime ve kampanyaya girince fırsat oluşunca alıyorum sadece. Bu nedenle her hafta ya da her ay değil sadece indirim ve kampanya zamanları alıp gardrobuma koyuyorum. Gardrobum artık eşya kaldırmadığında da, bana küçük ya da dar gelmeye başlayan bazen de giymekten sıkıldığım kıyafetlerimi ihtiyaç sahiplerine dağıtarak dolabımı makul ölçüde seyreltiyorum tabii :)) yoksa İkea'dan bir oda dolusu dolap sistemi kursam yetmez bana :)))

Aldıklarıma gelince.. 



Modanisa'dan Pınar Şems kırmızı ve lacivert verev etek aldım. Siyahını çok sevmiştim bu yüzden diğer iki rengini de satın aldım. Bu arada yine Pınar Şems'in ne zamandır gözüm olan pudra pembesi krep kumaştan belden büzgülü elbisesini de aldım. Yukarıdaki fotoğraf.. 300 liralık alışverişe 75 lira promosyon indirimi uyguladı bayramda modanisa. Pınar Şems neredeyse hiç indirime girmeyen bir tesettür butik olduğundan bu alışverişim bence oldukça karlı bir alışverişti...

E-tesettür'den Kayra giyimin yeni sezonundan beyaz ve pudra yeleklerini ve geçen sezonundan siyah kapşonlu şifon tunik hırkasını aldım. E-tesettür'de de 300 liralık alışverişe 60 lira promosyon indirimi yapıldı bayram zamanı..

Armine'den kapşonlu keten bir kap aldım, daha çok kapşonlu tunik gibi görünüyor. İstediğinizi söylersiniz :) çok rahat ve püfür püfür bir kap olduğu kesin. Polyester kumaş kullanıyor birçok tesettür giyim markası, yazlık kap ve pardesülerde bile hemde! Polyester kumaş yakıp, buhar ediyor adamı yazın :/ ama keten, ipek ya da bu tür püfür püfür kumaşlar ile yapılan cilbab modelleri (yani dış tesettür giyim kıyafeti) satan markalar çok az. Armine yeni sezon birkaç modelinde keteni kullanmış çok şükür.. Ayrıca bu sezon astarsız kaplar, trençkotlar ve pardesülerdeki artış gözümden kaçmadı. "Hiç olmazsa.." dedirtiyor bana bu gelişme..

Tuğba Venn markasının kapşonlu astarsız kapından aldım mağazasından. Genellikle online alışveriş yaparım ama mağazasında daha fazla indirim yaptılar :)) online'da %30 idi indirim, ben %40 indirimli satın aldım.. pudra pembesi ve içi dolu yıldız desenli (imiş) ben puantiyeli sanarak aldım ama çarşıda aldım puantiyeli, eve geldim yıldız oldu:))) tabiki değişmedi desen ama algım değişti sitesinde yıldız desen yazdığını gördükten sonra o da:))) 

Mango ve Forever New sitesinden de alışverişim oldu ama onlar aksesuar ağırlıklı alışverişler. Mango'dan tesettürlü kapalı giyimi denebilecek bi şu şeftali turuncu renkteki uzun pilili etek oldu aldığım. 

Trendyol artık tesettür giyim butikleri de açıyor :)) öneri sunmuştum acaba ondan olabilir mi ki? ;) Kayra butiğinden dantel astarlı kapşonlu ekru bej rengi bir trench kap aldım, spor trençkot da denebilir.. ancak; sıcakta çok terletiyor bu kap haberiniz ola :/ baharda mevsimlik giymeye iyi, yani şöyle Ekim, Kasım gibi ya da Nisan, Mayıs gibi.. 

Trendyol'dan Kayra kap harici Olgun Orkun butiğinden de kapşonlu tiril tiril uzun yelekler aldım mercan kırmızısı, bej ve ekru renklerinde.. kalça ve basen çok çıkıyor da bende bol etek giyince bile :((( bu yelekler ile kalça ve basenleri iyice bir örtelim dedim. Eve misafir gelince ya da bir misafirliğe gidince iyi olur bu yelekler. Malum evde pardesü, ferace ya da kap giyemeyiz:)))

Hiç yorum yok:

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım