20.10.2014

Yeni Koleksiyonlar

Birçoğunun tesettür giyim anlayışını beğenmesem de tesettür markalarının en yeni koleksiyonlarını takip etmeyi seviyorum. Hatta abartıp bir youtube kanalı bile açtım yeni çıkan tesettür giyim koleksiyonlarını tüm dünyayla paylaşmak için :)

bu arada uzun zamandır bu blog'um ile ilgilenemedim malum çok bloglu bir blogger'ım ben :)) küçük prensesim, kocam ve ailemden ibaret küçük dünyamda, evime kapandımblog güncelliyorum şu sıralar :)) minik prensesimle mandalina yiyoruz misal ben notebook'umda o tabletinde karşılıklı oturuyoruz mutfak masasında.. :)

aslında birkaç derdim de var, dertsiz insan olur mu değil mi? onları da paylaşacağım ama bu yazıda değil..

siz de tesettür giyim ya da şöyle söyleyeyim kapalı giyim modellerinin yeni koleksiyonları ile ilgileniyor iseniz şu siteye ve bu siteye bakabilirsiniz. emeğe saygı :)) yorumlarınız benim için değerlidir ;)

Hiç yorum yok:

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım