24.03.2014

tesettür kombinim&sporcular parkı gezimiz

 
yaramaz kızımla uğraşırken :pPp görüldüğü gibi benim kombin sunumum baya bir doğaçlama şeklinde oldu :)) diğer blogspot tesettür bloglarında yayınlanan tesettür kombini postslarındaki gibi poz vermedim, affola :pPp

 
burda bahsettiğim armine kapımı ilk kez o gün giydim. leoparlı bir eteğim vardı trendyoldan hediye çekim sayesinde indirimli aldığım. acayip yakıştı kapıma, kapın kapşonu da leoparlı çünkü. takım gibi oldular. accessorize'den geçen aylardaki metro city gezimde %50 indirimle bej renkte bir babet almıştım o da çok rahat ve çok güzel çıktı.. metro city forever new mağazasından aldığım leoparlı ipek eşarbı da takınca kombinimi tamamlamış oldum. Aaaa birçok kereler hemen hemen her renkteki kombinime uyum sağlayan ve rengine çok aşık olduğum gold zincir saplı, dore kol çantam da kombinimdeki en önemli parça pardooon :) hakkını yemeyeyim sevgili çantamın..

ben bu tesettür kombinimi çok sevdim, o kadar rahat ve püfür püfür bir kombin oldu ki.. caf caflı olmayan, abartısız leopar desenlerini de çok sevdiğimden bu kombinime 10 üzerinden 10 puan verdim :)





KAP: Armine
ETEK: Berr-in (trendyol)
İPEK EŞARP: Forever New
BABET: Accessorize
ÇANTA: David Jones

Levent sporcular parkı evimiz çevresindeki en güzel park, zaten çevremiz hep binalarla ve beton yığınlarıyla kaplı, yeşillik içinde bir park gören beri gelsin.. belediyeler, çocuk parkı ya da insanların şöyle bir soluklanıp, ailelerini alıp gezecekleri, piknik yapacakları yeşillik vs. yapacaklarına ne yazık ki bulunan nadir alanlara da AVM veya plaza dikiyorlar burada.. o yüzden bahçeli ya da en azından çocuk parklı bir eve hasret gidiyoruz eşimle.. inşallah rabbim bize de nasip eder birgün..

cumartesi hava çok güzeldi güneş iliklerimizi kemiklerimizi ısıttı özledik güneşi yaw.. leventte sporcular parkına gittik, 2 haftalık minik bir pitbull köpekle bile oynadık :))


kızımın bir köpeği bu kadar sevebileceğini tahmin etmezdim sanki oyuncak köpeğiyle oynar gibi oynadı valla.. kedileri de çok seviyor zaten.. hayvan dostu bir kızımız var çok şükür :))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tsettür kombinine bayıldım ben de böyle kapanmak istiyorum bazı kapalıları görüyorum onlara kapalı gözüyle bakmıyor kimse sadece şal takmış zaten o da boynunu filan gösteriyor altı desen dapdar göğüsler kalçalar belli oluyor. ben öyle kapanmayacağım... sevgi

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım