20.03.2014

İki İlk deneyimim: Suhneva ferace alışverişim

tesettür blog ferace modelleri

suhneva kapşonlu siyah bordo kalın krep kumaştan ferace

evet ben de ferace giyen bayanlar kervanına katılmak istiyordum sonunda olacak bakalım :)) gerçi ben bir dış giyim kıyafetine bağlı kalamıyorum ilk kapandığım yıllar pardesü giyerdim hemde bol ve dökümlü tam tesettür pardesülerden.. ancak yıllar ilerledikçe ve çalışma ortamlarımın da etkisi sebebiyle "tesettür yozlaşması"na uğradım :p ne yazık ki durum bu. gerçi şuan öyle dapdaracık giyinmiyorum ya da dar pantolon, deve hörgücü topuz vs yok ben de çok şükür ve daha önce de bu kadar yozlaşmadı tesettür giyimim.. kap, tunik, trençkot giyiyorum onun yerine...

mısırlı mavi eşarp

mısırlı bordo çift taraflı şal


suhneva.com'dan aldığım feraceyi ne zamandır beğeniyordum indirimdeydi üstelik 300 liraya yakındı ama 92 liraya aldım. yanında mısırlı markalı bordo çift taraflı şal ile seri sonu kategorisinden de mavi eşarp satın aldım.

bakalım suhneva alışverişimden ve alışveriş sürecimden memnun kalacak mıyım birçok e-alışveriş sitesinden online alışveriş yapmış ve yapan biri olarak :)) gelişmeleri paylaşacağım yine bu blog'umda...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

şalın rengi çok güzel bence siz takın bu şalı :) beyaz tenliyseniz çok yakışır.. sevgi

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım