16.03.2014

Armine'den yediğim kazık :((




Armine'den geçen haftalarda indirimli bir kap ve tunik satın aldım. Ürünler elime ulaştı tunik eh işte ama kapı çok sevdim. Zaten spor kapşonlu kapları severim. ince polyester kumaştan ve kapşonu leopar desenli. Resimdeki renkten (haki yeşili) yoktu ben de bej rengi aldım ama iyiki de bej almışım çünkü birçok kıyafetimle uyumlu oldu bu renk. aldığım tunik bu modelin laciverti, özellikle yaz aylarında işime çok yarıyor bu tür tunikler çünkü yazın kalın dış giyim kullanamıyorum afakanlar bastığı için. ben de yazlık tunik ve spor kapları daha çok tercih ediyorum kapalı giyimimi tamamlamak dışarıya iç kıyafetimle çıkmamak için.

şimdi sadede geleyim yani beni üzen noktaya :(( geçen hafta 140 liraya aldığım kap bu hafta 99 liraya düşmüş, tunikte 30 lira filan daha inmiş :((( :(( evlat acısı gibi koydu derler ya!! tabiki bu abartı, ama ben bu tür kazıklara acayip takan biriyimdir, fena yaraladı beni :((( :pPp

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben arineyi beğenmiyorum açıkçası çok pazar malı gibi ürünlerinin kaltiesi :(( ama bazı modelleri güzel olabiliyor senin aldığın kapa bayıldım mesela ;) Serap E.

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım