11.01.2015

Kuaybe Gider tasarımı elbisem

Kuaybe Gider çok sık takip ettiğim tesettür giyim de tasarlayan butik sahiplerinden biri.. Kuaybe Gider Sabancı tasarımlarında nostaljik ve vintage tesettür giyim parçaları genellikle daha fazla yer alıyor. Ben de romantik giyinmeyi ve romantik tasarımları seven biri olduğumdan Kuaybe Gider elbise modellerini ve diğer Kuaybe Gider yeni sezon koleksiyon ürünlerini takip etmekten kendimi alamıyorum..

Geçenlerde trendyol'da Kuaybe Gider ürünleri inanılmaz indirimli fiyatlarıyla satışa çıktı. Ben genellikle sabah 6 sularında uyur olurum namaza kalktığımda bile namazı kılar kılmaz hemen yatarım ama o gün trendyola bakmak aklıma geldi zira sabah butikleri 6.00'da açılıyor. İyiki de bakmışım çünkü daha önceden indirime girse de alsam diye beklediğim bu güzel robadan elbiseyi inanılmaz bir fiyata aldım. üstelik hediye çekim de vardı ve 20 lira daha indirim yaptırmış oldum.

İşte aldığım robadan müslüman kadın elbisesi :D robadan ve bol elbiselere ben müslüman kadın elbisesi diyorum ehehehe :D bu arada arayanlar için bu elbisenin adı Kuaybe Gider rumba camel elbise..

trendyolun indirim kampanyalı fiyatlarından yararlanmak için buradan bedava üye olabilirsiniz..






Hiç yorum yok:

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım