25.04.2015

Şüşü Town Buket Elbise Nasıl?

Şimdi beni sık takip etmeyenler şöyle düşünebilir yazdığım son yazılara bakarak, bu kadın hep alışveriş mi yapıyor hiç gezip tozmuyor mu hiç annelik yapmıyor mu vs. :) blog konseptim tesettür giyim olduğundan bu blog'umda genelde bu konular üzerine yoğunlaşıyorum, özelimi zaten çok fazla internet ortamına dökmeyi seven biri değilim ancak özelimden de arada birkaç kez paylaştım geçmiş yazılarımda.

Şüşü town geçenlerde trendyol alışveriş sitesinde idi. http://www.trendyol.com/davet/cileklisut_trendyoldavetiyesi Buket elbiseyi çok beğendim zaten nostaljik ve vintage elbiseleri beğenen biri olarak bu elbiseyi de görür görmez aşık oldum. Fiyatı da şüşünün sitesinde görülen fiyattan çok daha ucuz idi. Ancak gel gelelim elbise bana ulaşınca iki konuda hayal kırıklığı yaşadım. Facebook sayfamda da paylaştım bu üzüntümü. Bu arada face adresim: https://www.facebook.com/enguzeltesetturgiyim

Buket elbise astarsız.. Ve kolları ben gibi uzun olanlar bu elbiseyi alacaksa uyarmak isterim çünkü elbise maksi uzun ama kolları bilekten biraz yukarda. Kolu kaldırınca bayağı bir kısalıyor kollar. Elbise polyester cinsi birşey gibi geldi birde bana.. Bu demek oluyor ki yazın giyilemez.. Zaten sonbahar kış koleksiyonu elbisesi evet, ama kışın da giyilmez buz gibi yapar adamı incecik polyester.. Yazın yakar, kışın dondurur :) o ara ne zaman giyilir bilmem.. Astarlı olsa sorun değil ama ne üst kısım ne alt kısım astarlı değil.. Dolayısıyla iç gösteriyor ve bileğe kadar uzun bir jüpon bile işinizi göremeyebilir çünkü üst kısım da iç belli ediyor. Ancak ince askılı ya da bisiklet yaka kolsuz penye viskon bir elbise giyersenizbu elbiseye astar uydurmuş olabilirsiniz bu şekilde..

Yok elbiseyi çok beğendim o ayrı.. Uzaktan bakınca birşeye benzemiyor gibi ama giyince çok asil duruyor bu kesin. Sadece alacak olanlar yanılmasın diye uyarmak istedim..

Hiç yorum yok:

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım