18.04.2015

Siyah beyaz cizgili modasi duskunlugum

Sizi bilmem ama ben siyah beyaz çizgili modası çıkmadan seneler evvel de bu desenin en büyük fanlarından biriydim. Siyah beyaz çizgili çok keskin ve net, iddialı bir o kadar da şık geldi hep gözüme. Zaten öyle de, bilirsiniz. Siyah beyaz çizgili desenine en çok uyan renkler yine siyahın ve beyazın birleşiminden doğan keskinlikle paralel renklerdir. Yani siyah beyaz çizgili desen hangi renklerle uyumludur dersek saks mavisi, fuşya pembesi, koyu pastel sarı, zümrüt yeşili ve kırmızı diyebilirim. Aslında birçok renk ile çok uyumlu ancak siyah beyaz çizgililer ile kontrast olarak en çok beğendiğim kombin renkleri bunlar. Çok açık ve çok pastel renklerin siyah beyaz ile uyumsuz olduğunu düşünüyorum. Uçuk pembe, pudra pembesi, açık mint yeşili, çok açık sarı ya da somon rengi gibi. Ancak nedir mesela çiçekli bir desendir ve arasında bu renkler vardır, ha o zaman müstesna tabi. Siyah beyaz çizgili üzerine çiçek desenleri süper moda bu yıl ve özellikle yeni sezon tunikler, uzun etekler ve gömleklerle bu modayı takip edebilirsiniz.

Aslında ben siyah beyaz çizgili etek ve siyah beyaz çizgili eşarp alışverişimi aktaracaktım blogumdan ama konu nerelere gelmiş fiyuuuff 😄

Bu sabah namazı sonrası trendyola baktım tabi hemen hemen her gün trendyol hediye çeki olunca insan abone oluyor 😄 eşarplar gelmiş eşarp dünyası butiği ile. İpek, rayon, viskon vs şal ve eşarp modelleri. Karaca markasından, bona seraya ve daha adını duymadığım birçok marka 😁 ancak ben adını duymadığım bir markanın eşarplarını çok çok çok sevdim ve beğendim çok şık geldi bana ve tarzıma çok uygun. Hemen 4 tane kaptım hediye çeklerim sağolsun var olsun 😜 kıyafetlerime uyacak renkler ile kombin edilmiş olmasına dikkat ederekten aldım eşarpları, markası akmer, rayon eşarp. Siyah beyaz çizgili fıstık yeşili ve haki, siyah beyaz çizgili fuşya pembe ve pembe, siyah beyaz çizgili nar çiçeği rengi ve mint yeşili ile siyah beyaz çizgili saks mavisi ve çingene pembesi.

Birde geçtiğimiz haftalarda markafoniden naive butiğinden siyah beyaz çizgili dalgıç balık etek satın almıştım, o da geldi ve bayıldım yalnız biraz fazla dar bu nedenle hanımlar yanında dahi üzerine tunik giymeden kullanmayı düşünmüyorum. Sokağa çıkarken de pardösü, kap ya da ferace ile giyebilirim, en kötü ihtimalle uzun tesettür yelekle. 

İşte bahsettiğim siyah beyaz çizgili aşklarım 😍


Bu arada naive siyah beyaz çizgili dalgıç eteği esra erol da izdivaç programında giymiş, markafoninin yalancısıyım valla 😄

Hiç yorum yok:

Daisypath - Personal pictureGüzel Kızım